Hilsen fra ny rektor

Rektor

Det er med stor glede jeg har takket ja til å bli Lønnebakken skoles nye rektor fra 1. august 2020.

Jeg har jobbet 18 år i Osloskolen. Jeg kommer fra jobben som assisterende rektor ved Nordvoll skole og autismesenter, har jobbet som undervisningsinspektør på Haugenstua skole, og 13 år på Tonsenhagen skole som lærer, spesialpedagog og sosiallærer. Jeg er utdannet allmennlærer, har en mastergrad i spesialpedagogikk og tar en mastergrad i Utdanningsledelse.

Mestringstro gir motivasjon og lyst til å lære mer. Jeg er svært opptatt av at elevene våre skal ha et trygt og inkluderende læringsmiljø preget av høye ambisjoner og mestringstro. For å få til dette, må vi jobbe for å bygge gode relasjoner og samarbeide godt med elever, foresatte og ansatte. Jeg vil gjøre mitt aller beste for at Lønnebakken skole fortsetter å være den fantastiske skolen den er, fylt av flotte elever og ansatte.

Nå nærmer det seg mandag 17. august og første skoledag. Jeg gleder meg til å bli kjent med dere alle, og skal komme innom alle klasser for å hilse på i løpet av første skoleuke.

Heidi Lain Knudsen

Rektor Lønnebakken skole